Koszyk jest pusty

Zadzwoń +48 607 662 206

(pn.-pt. w godzinach 9-18)

Wysyłka i zwroty

 

 PRZESYŁKI WYSYŁAMY FIRMĄ KURIERSKĄ UPS:

Koszty przesłania zamówionego towaru zależne są od formy płatności oraz kwoty zakupu.

Czas dostarczenia paczki przez kuriera trwa do 48 godzin.

Zależy Ci na czasie? Wybierz opcje szybkiej płatośći Dotpay-dzięki temu nie musimy czekać na zaksięgowanie wpłaty tylko od razu wysyłamy towar! Wybierając tą metodę płatnośći nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów oraz oszczędzasz czas!

Koszty przesyłki przedstawia poniższa tabela:

 

 

WYSYŁKA FIRMĄ KURIERSKĄ UPS:

wartość zamówienia

przelew/karta płatnicza/szybki przelew Dotpay

za pobraniem

poniżej 180 zł

15,00 zł

20,00 zł

powyżej 180 zł

koszty pokrywa sklep

5zł

 


 

 

 

WYMIANA TOWARU:

Klient może odstąpić od zawartej umowy kupna w terminie 10 dni licząc od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 2 poz. 271), poprzez zwrot towaru w stanie nienaruszonym.

W ciągu 10 dni od daty zakupu można wymienić rozmiar lub kolor bielizny, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, czysty, pozbawiony zapachów i posiada oryginalną metkę oraz opakowanie.

Koszty usługi transportowej świadczonej przez przewoźnika oraz zwrotu pieniędzy pokrywa w tym przypadku Klient.


Koszt przesyłki towaru wymienionego z winy Klienta (np. źle dobrany rozmiar) pokrywa Klient.

Zwrot towaru rozpatrujemy na podstawie wzoru, który należy wypełnić i  odesłać razem z towarem, wzór ten znajduje się poniżej razem z wzorem reklamacji.

Podstawą przyjęcia zwrotu jest doręczenie paragonu.

 

REKLAMACJA  PRODUKTU:

Reklamacje są rozpatrywane na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamacja uznana odsyłana jest na koszt sklepu  reklamacja nieuznana na koszt Klienta.

W poniższym odnośniku znajduje się wzór formularza jaki należy wypełnic i odesłać z towarem w razie jego reklamacji lub wymiany.

Zgłoszenie reklamacyjne wzór...

 

REKLAMACJA DOSTAWY:

Przy odbiorze należy sprawdzić przesyłkę.

W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwarcia należy odmówić przyjęcia przesyłki lub w obecności kuriera lub pracownika poczty sprawdzić jej zawartość. W razie stwierdzenia niezgodności sporządzić protokół szkody.


INNE WARUNKI:

Sklep Ottimi nie odbiera przesyłek za pobraniem.